Conducerea Graffiti PR trece de la Mircea Tomescu la o echipa de sase consultanti

Conducerea Graffiti PR trece de la Mircea Tomescu la o echipa de sase consultanti
Bogdan Tomoiaga, Dorina Dragan, Roxana Mihalache, Mircea Tomescu, Irina Ciocan Stanescu, Simona Corabu si Paul Kasprovschi

Graffiti Public Relations anunta adoptarea unui nou model de management organizational. Noua structura presupune transferul conducerii executive al agentiei de la Mircea Tomescu, Managing Director Graffiti PR in perioada 2009 – mai 2014, catre o echipa de sase consultanti. Procesul asigura agentiei un model de management bazat pe o structura orizontala si colaborativa, arata un comunicat emis de aceasta. Mircea Tomescu va dezvolta, in continuare, proiecte strategice pentru Graffiti PR, dar si in afara agentiei.

Cei sase consultanti care formeaza noua structura de management sunt Bogdan Tomoiaga (Director Executiv), cu o experienta de 12 ani in comunicare si 10 ani in Graffiti PR, Roxana Mihalache (Senior Consultant), cu 20 de ani experienta in comunicare, 14 ani in PR si 9 ani in echipa Graffiti PR, Paul Kasprovschi (Senior Consultant), cu 14 ani in marketing si comunicare si 5 ani in Graffiti PR, Irina Ciocan Stanescu (Senior Consultant) cu o experienta de 8 ani in comunicare si 6 ani in Graffiti PR, Dorina Dragan (Senior Consultant), cu o experienta de 10 ani in comunicare si 4 ani in Graffiti PR si Simona Corabu (Senior Consultant) cu o experienta de 10 ani in comunicare si 7 ani in Graffiti PR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related