Intre hobby-uri si formare profesionala: platforma de cursuri DallesGO

Intre hobby-uri si formare profesionala: platforma de cursuri DallesGO
Sursa: facebook.com/UniversulDallesGo

V-am tot trimis in ultima vreme la cursuri creative unde dam de oameni care ne vorbesc in jurul ideii "don't quit your daydream". Si nu ne dam nici noi batuti cu sfatuitul: acum o sa va vorbim despre platforma Universul DallesGO, unde oamenii merg pentru a-si cultiva hobby-urile si pasiunile, pentru dezvoltare personala, dar unde gasim si indivizi mai indrazneti care se gandesc serios la un shift in cariera.

Stim de cursurile de aici pentru ca Ioana Manoiu (Managing Partner, GMP PR) preda cursul de PR, iar de interes, pe aceeasi zona, sunt cursurile de comunicare si social media pe care le predau Mugur Patrascu (Managing Partner, iLeo) si Alexandru Negrea (Head of Facebook Dept., Spada). Si daca iesim din zona comunicarii, aflam ca la DallesGO se pot invata si fotografie, design interior, d-ale bucatariei, stil vestimentar, make-up sau hairstyling.

Am stat un pic de vorba despre startul proiectului de cursuri creative - care-si propun sa te si formeze profesional - cu Cristian Banica (Managing Director si Fondator DallesGO). Iata ce si cum ne-a povestit.


Cristian Banica

Background
DallesGO s-a dezvoltat initial ca o extensie contemporana a cursurilor din cadrul Salii Dalles. Pentru a promova mai usor proiectul, ne-am gandit la o asociere cu brandul Sala Dalles, un brand cunoscut bucurestenilor pentru organizarea de cursuri de dezvoltare profesionala. DallesGO nu a facut niciodata parte formal din Sala Dalles, iar contractul de parteneriat dintre cele doua institutii s-a desfasurat din septembrie 2010, platforma functionand total independent din ianuarie 2011.

Echipa
Cristian Banica (Manager), Ada Cioroianu (Office Manager), Iulia Iancu (PR Manager), Delia Rosiu (Account Manager), Alex Pascu (Grafician).

De la idee la lansare
Etapele de la prima idee pana la lansarea oficiala a platformei au fost parcurse cu repeziciune de-a lungul anului 2010, creionarea unei identitati organizationale, cu aportul nepretuit al Ilenei Raducanu (Redactor sef, Elle Decoration), si apoi alegerea profesorilor fiind cele mai importante momente.

Cele mai importante etape in evolutia proiectului
DallesGO evolueaza cu pasi mari de la sezon la sezon. Dezvoltarea a fost organica si lineara. Dupa 4 ani am ajuns la cel de-al 8-lea sezon cu o crestere a numarului de cursanti de aproximativ 50% anual.

Cursantii DallesGO
Proiectul se adreseaza tinerilor intre 17 si 40 de ani care vor sa-si urmeze visul de a excela intr-o profesie creativa pe care o iubesc.

Cursul de Cooking

Promovare
Universul DallesGO este partener media cu cele mai importante trusturi de presa, cele mai populare locuri si in ultimii ani a dezvoltat si o puternica comunitate online. (N.R. Facebook si YouTube)

Investitia initiala in proiect
Investitia a fost de aproximativ de 50.000 de euro si nu a fost recuperata, deoarece conceptul nostru de bussines este de a reinvesti tot timpul profitul in dezvoltarea proiectului.

Surse de venit
Incasarile de la cursuri sunt sursele principale de venit. La fiecare curs pe care il organizam avem sponsori care ne asigura baza logistica in dezvoltarea proiectelor, daca este cazul. Astfel, la cursurile de make-up in acest sezon sponsorii sunt Inglot pentru cursul de Incepatori si Mac pentru Avansati. Cursul de cooking ii are ca sponsorii pe Mega Image pentru ingrediente, iar cu Electrolux avem o asociere bazata pe faptul ca aparatura de gatit este in totalitate Electolux. Vincon Romania ne asigura prin vinurile sale "buna dispozitie la cursuri". Printre sponsori se mai numara: Bowens la Fotografie, impreuna am pus bazele Studiourilor DallesGO, si Gett's Salons pentru cursul de Hair Styling.

Cursul de Make-up in desfasurare

Criterii de pret
Preturile au fost stabilite la inceput, in functie de pretul cursurilor de pe piata si au crescut de la sezon la sezon, ca urmare a cresterii calitatii oferite si a interesului sporit de care se bucura platforma. (N.R. Preturile sunt cuprinse intre 1.900 si 2.500 lei per modul; fiecare modul dureaza 12 saptamani, cursurile tinandu-se de regula seara, in timpul saptamanii).

DallesGO pe viitor
Programul de cursuri  va creste atat prin dezvoltarea fiecarui domeniu in parte cu cursuri din ce in ce mai specializate, cat si cu abordarea unor noi domenii in care deja ne pregatim sa organizam cursuri pentru sutele de oameni noi care pasesc in fiecare an in Universul DallesGO.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related