Cannes to Cannes YouTube Ads Leaderboard: cele mai populare spoturi de pe YouTube intre martie 2013 – aprilie 2014

Cannes to Cannes YouTube Ads Leaderboard: cele mai populare spoturi de pe YouTube intre martie 2013 – aprilie 2014

Cu cateva zile inainte de inceperea editiei 2014 a festivalului Cannes Lions, YouTube a realizat "Cannes to Cannes YouTube Ads Leaderboard", care prezinta cele mai populare reclame video la nivel global, de la editia anterioara a festivalului si pana in prezent. In total, cele 10 spoturi din clasament insumeaza 620 de milioane de vizualizari, arata un comunicat emis de Grayling.

Spotul "Kobe v Messi: The Selfie" al Turkish Airline conduce topul pe 2014, dupa ce in clasamentul de anul trecut un alt spot al Turkish Airlines, avandu-i protagonisti pe cei doi sportivi, a fost pe locul secund.

Topul 2014 "Cannes to Cannes Ads Leaderboard":

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Campanii

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related