Studiul ROADS: piata romaneasca de publicitate online a crescut cu 15% in 2013

Studiul ROADS: piata romaneasca de publicitate online a crescut cu 15% in 2013

Conform celui mai recente editii a studiului ROADS, realizat de catre IAB Romania si PwC Romania, incasarile industriei de publicitate online din Romania au crescut cu 15% in 2013, fata de 7% in 2012. Valoarea pietei raportata de participantii la studiu a cumulat 112.9 milioane de lei, fata de 98,6 milioane de lei in 2012, arata un comunicat emis de Rogalski Damaschin Public Relations.

- S1 2013 a insumat 45,5 milioane lei, fata de S1 2012, care a generat 46,6 milioane de lei,

- S2 2013 a insumat 67,4 millioane lei (o crestere de 47% fata de S1), comparativ cu 52 milioane de lei in S2 2012.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rogalski Damaschin

Cu peste 17 ani de activitate, Rogalski Damaschin este una dintre cele mai influente și performante agenții de comunicare din România, având un portofoliu de clienți care activează în... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related