Ai, n-ai mingea, tragi la poarta

Ai, n-ai mingea, tragi la poarta

Prognoza meteo-microbistica de ieri anunta ceva ploaie cu foarfece, braziliene si suturi pe poarta, rafale usoare de tiki-taka si, in mod sigur, precipitatiile aveau sa fie insotite de ceva goluri. Doar in micro-climatul creat la Daimon de Cupa Agentiilor la Fotbal 2014 e posibil sa ploua cu atata intensitate si pasiune in timp ce pe cer straluceste un soare la fel de rotund ca balonul cu care se joaca sportul rege. Cupa a fost sustinuta de Event Stuff si am avut mare noroc cu pufii si umbrelele de la ei: am stat comod, la umbra, si ne-am uitat cat a fost ziua de lunga cum publicitarii au incearcat sa imblanzeasca mingea. Ne-am imbracat si in niste tricouri sport de la PUMA ca sa dam bine in pozele pe care le-am facut alaturi de fotbalisti la panoul cu siglele echipelor, realizat de Ad Production.

Primii care au pasit ieri pe drumul spre gloria fotbalistica au fost baietii de la Carturesti. Desi ei probabil discuta mai des despre Vonnegut si Dostoievski decat despre Puyol si Pique, sa stiti ca "onorabil" e un cuvant prea mic pentru a descrie cat de bine s-au descurcat. Echipa Carturesti a avut cel mai mare punctaj din grupa ei si s-a calificat pentru cea de-a doua zi a Cupei.

Echipa Carturesti

A doua clasificata din grupa a fost echipa The Group care s-a remarcat prin pasiunea aratata pe teren si prin propriul car de reportaj venit sa le documenteze parcursul.  

ERKA (sus) si Httpool (jos), printre celelalte echipe din Grupa A

Din cealalta grupa, B, primele doua clasate au fost GrupSapte si Ad Production. Fiecare a venit cu cate o galerie cu plamani odihniti si corzi vocale antrenate. In timp ce de pe marginea terenului se auzea "haide baietii", de pe teren se mai auzea cate un "nu se poate". Oare venea din partea echipei Ad Production, infranta de GrupSapte cu 2 la 1? Nu mai conteaza, ambele au trecut mai departe si au castigat sansa sa ajunga in finala.

Echipa GrupSapte

Echipa Ad Production

Grupa C a fost dominata de GMP, de Fokus Interactive si de metamorfozari. Echipa GMP s-a inspirat de la idolii Athletic Bilbao si s-a transformat in Athletic de Leonida, transformare care le-a purtat noroc. Jucatorii Fokus Interactive s-au preschimbat in Jderii Fokusati, animal care, dupa spusele lor, se remarca prin perseverenta. Ceea ce au avut si ei, ca doar nu degeaba au trecut mai departe.

Echipa GMP

Din grupa D s-au calificat echipele Lowe Group si Mediafax Monitorizare. Baietii de la Lowe au venit insotiti de o galerie cu peruci colorate, iar cei de la Mediafax insotiti de speranta ca isi vor egala performanta de anul trecut. Le tinem pumnii.

Echipa Lowe

Echipa Mediafax

FrontLine Marketing si Momentum au fost echipele din Grupa E care au primit +1 pas inspre titlul de Agentia Anului la Fotbal. Din Grupa G, +1-ul a mers catre Daedalus Consulting si Geometry Global. De pe locurile 3 s-au calificat pentru cea de-a doua zi a Cupei ERKA si pastel.

Echipa FrontLine Marketing

Echipa Daedalus Consulting

Echipa Momentum

Echipa pastel

Ne mai auzim curand cu rezultatele finale. Noi le tinem pumnii tuturor echipelor, de picioare trebuie sa aiba grija singure.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related