S-au deschis inscrierile pentru Golden Drum 2014

S-au deschis inscrierile pentru Golden Drum 2014

Golden Drum 2014 anunta deschiderea inscrierilor pentru competitia oficiala a festivalului, alaturi de noile categorii de concurs Media si Branded Content (la sectiunea Multi Channel) si un Grand Prix dedicat campaniilor pentru cauze sociale. Deadline-ul pentru inscrierea proiectelor este 19 august, iar evenimentul va avea loc in perioada 7-10 octombrie la Portoroz, in Slovenia.

Premiul Good Cause Grand Prix va fi acordat de catre cele 2 jurii ale festivalului, care vor alege intre campaniile sociale premiate la sectiunea Social & charity din competitie.

Competitia Golden Drum cuprinde 2 sectiuni: Single Channel, dedicata inscrierilor care se remarca la capitolele creativitate si eficienta folosind un singur canal de comunicare, si Multi Channel, pentru campaniile care au integrat mai multe canale de comunicare in parcursul lor.  Fiecare sectiune va avea cate un juriu international.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related