Noua campanie Apple m-a facut sa ma simt prost

Noua campanie Apple m-a facut sa ma simt prost

Cu siguranta toata lumea a experimentat macar o singura data sentimentul ratarii. E chestia aia pe care o simti cand vezi ca nu-stiu-ce coleg de liceu e in Thailanda, sta 12 luni ca sa se regaseasca, si tu te regasesti de vreo doi ani intr-un job de call-center. Sunt situatii de genul asta, alimentate la maximum de social media, care ne fac sa ne simtim mai mici, mai prost imbracati si mai lenesi ca oricare dintre prietenii nostri de pe Facebook. Ne transforma in niste invidiosi. Sunt si studii care demonstreaza asta.

In tot contextul asta, Apple a postat pe internet doua spoturi care, desi mi-au placut, au contribuit dureros la sentimentul ratarii de pe ziua de azi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related