Campaniile castigatoare la PIAF 2014

Campaniile castigatoare la PIAF 2014
Reprezentantii Heimat Berlin

La a 5-a editie Prague International Advertising Festival, desfasurata intre 19 si 21 mai la Praga, nu a fost acordat trofeul Grand Prix, premii Gold au fost acordate la 7 dintre cele 14 categorii ale competitiei, iar in total au fost premiate 29 de campanii.

Iata campaniile castigatoare de premii Gold la categoriile aferente.

"The Selfscan Report", creata de ServicePlan pentru Auchan (Creative Design)

"Livespots", creata de ServicePlan pentru SKY (Media Engagement)

"The Hornbach Hammer", creata de Heimat Berlin pentru Hornbach (Creative Sales & Sales Support)

"All eyes on S4", creata de Heimat Berlin pentru Samsung (Audience Engagement)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related