Pe 20 mai, in cadrul Galei SABRE Awards 2014, GolinHarris Bucuresti a castigat Gold la categoria Divertisment, iar Rogalski Damaschin Public Relations a fost premiata cu Gold la categoria Public Affairs.
Proiectul care le-a adus premiul celor de la GolinHarris este campania de lansare a serialului Vikingii, creata pentru HISTORY Channel, arata un comunicat emis de agentie. Campania a inclus un endorser dedicat (Cosmin Tudoran de la Ca$$a Loco), teasing si amplificare in social media, stunt stradal, evenimente, concursuri si vizite la radio.
"Lansarea Vikingii a fost unul dintre proiectele mele preferate din anul ce-a trecut. L-am tuns pe Cosmin Tudoran ca pe un viking, am mancat si am dansat pe ritmuri nordice, iar Magheru a fost luat cu asalt de o gasca de vikingi veseli. Aur la SABRE inseamna o noua recunoastere a creativitatii si rezultatelor exceptionale pe care le-a avut aceasta campanie, condusa exemplar de o echipa de oameni pasionati", a declarat Hortensia Nastase (Managing Partner, GolinHarris Bucuresti).