Nu conteaza cat de lung ai parul, important e sa te tunzi inainte de meci

Nu conteaza cat de lung ai parul, important e sa te tunzi inainte de meci

Mereu mi-am dorit sa vad cum e atunci cand un vulcan adormit se trezeste la viata. Sa vad lava, sa simt caldura si pamantul miscandu-se sub mine, sa fiu in acelasi timp si uimita, si infricosata. Cumva, am trait o experienta de genul  in noul spot Citroen.

Trebuie doar sa inlocuim "vulcan" cu "barbat de varsta mijlocie cu look de naufragiat", "lava" cu "lumina inundand o camera umbrita prea mult timp de draperii groase" si sa mutam uimirea de pe chipul meu pe chipul membrilor unei familii tipice de francezi. Mai adaugam la ingrediente "fotbal" si am obtinut reteta pentru spotul Citroen. "The Sleeping Supporter" e semnat de agentia Les Gaulois si ar putea sa se cheme la fel de bine "cum anunta Citroen ca e sponsorul oficial al echipei nationale franceze de fotbal intr-un mod care nu e un comunicat de presa stas".

Sincera sa fiu, imi aminteste putin de taica-meu si de cum, cand era meci, disparea orice altceva din jurul lui in afara televizorului. Acum abia astept sa vad rabufnind si pasiunea publicitarilor pentru fotbal, sa-i vad ca pe niste vulcani erupand. La fiecare gol, la fiecare faza. O sa se intample la Cupa Agentiilor la Fotbal, sustinuta de Event Stuff si echipata de PUMA. Iar datele magice, daca vreti sa treziti si voi suporterul care n-a mai avut pe cine sa sustina, sunt 29 si 30 mai. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related