Cand aud de "it's not dead", completez instantaneu fraza cu "punk". Aude Cellerier (Brand Manager, Arjowiggins Creative Papers Franta) completeaza cu "paper" fraza, iar principalul argument pentru care se incumeta sa strige sus si tare ca hartia nu e moarta tine de caile creative pe care aceasta le deschide. Despre Arjowiggins Creative Papers pot sa va spun ca este o companie producatoare de hartie cu filiale si distribuitori in toata lumea. Despre Aude pot sa va spun ca o sa vina in Romania pentru a tine, pe 22 mai, un workshop despre posibilitatile creative din design (si nu numai) oferite de hartie. Si ca vede in hartie o resursa nepretuita. Cititi in randurile urmatoare de ce spun asta.
Aude Cellerier (Arjowiggins Creative Papers): Daca online-ul este cel care aduce informatia, hartia este cea care trezeste EMOTIA
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: