Prea aproape, mult prea aproape, in noul spot pentru Honda City

Prea aproape, mult prea aproape, in noul spot pentru Honda City

Cel mai tare cand orele de varf te prind in autobuz e ca primesti multe "free hugs". Nu, nici cel mai optimist om de pe planeta n-ar spune asta. Dar asta-i viata la oras: suntem multi, spatiu-i putin si, aparent, oamenilor chiar le place sa se lipeasca de alti oameni chiar daca nu e nevoie sa faca asta.

Honda e de parere ca n-ar trebui sa ne resemnam insa la gandul asta si ne prezinta solutia intr-un nou spot pentru modelul City, semnat Leo Burnett Melbourne si realizat de casa de productie The Sweet Shop. Pe un fundal sonor disco (a se citi: genul ala de melodie care-ti ramane in cap toata ziua), spotul deruleaza scene care par rupte din viata de zi cu zi a oricaruia dintre noi, peste care adauga un varf de cutit de "creepy". Mesajul: noul Honda City e raspunsul la toate problemele oamenilor de la oras. Cand te afli intre peretii de sticla si metal ai monstruletului de oras, nimic nu te poate atinge: nici poseta femeii din stanga, nici cotul barbatului din dreapta, cu siguranta nici miresmele corporale ale oricarei persoane din oricare parte a autobuzului. Dar cu spatiul personal al masinii cum ramane?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related