Cel mai tare cand orele de varf te prind in autobuz e ca primesti multe "free hugs". Nu, nici cel mai optimist om de pe planeta n-ar spune asta. Dar asta-i viata la oras: suntem multi, spatiu-i putin si, aparent, oamenilor chiar le place sa se lipeasca de alti oameni chiar daca nu e nevoie sa faca asta.
Honda e de parere ca n-ar trebui sa ne resemnam insa la gandul asta si ne prezinta solutia intr-un nou spot pentru modelul City, semnat Leo Burnett Melbourne si realizat de casa de productie The Sweet Shop. Pe un fundal sonor disco (a se citi: genul ala de melodie care-ti ramane in cap toata ziua), spotul deruleaza scene care par rupte din viata de zi cu zi a oricaruia dintre noi, peste care adauga un varf de cutit de "creepy". Mesajul: noul Honda City e raspunsul la toate problemele oamenilor de la oras. Cand te afli intre peretii de sticla si metal ai monstruletului de oras, nimic nu te poate atinge: nici poseta femeii din stanga, nici cotul barbatului din dreapta, cu siguranta nici miresmele corporale ale oricarei persoane din oricare parte a autobuzului. Dar cu spatiul personal al masinii cum ramane?