Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Lactate & Branzeturi si Carne & Mezeluri in aprilie 2014

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Lactate & Branzeturi si Carne & Mezeluri in aprilie 2014

Lactate & Branzeturi

Sectorul Lactate & Branzeturi a generat in luna aprilie a acestui an putin peste 800 de aparitii in online, cu 45% mai putin ca in luna martie, si un viewership de peste 10 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 3% in presa online, cu aproape 50% pe bloguri & forumuri si cu 54% pe retelele sociale.

Cele mai de succes postari vin din partea ZUZU.

484 like-uri, 182 share-uri, 346 comentarii

263 like-uri, 509 comentarii

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

 

Topul vizibilitatii brandurilor de Lactate & Branzeturi  in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna aprilie de Activia, Fruzu si Hochland.

Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Lactate & Branzeturi in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Activia, Napolact si Olympus Romania.

"People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna aprilie.

Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor.

 

Carne & Mezeluri

Sectorul Carne & Mezeluri a generat in luna aprilie a acestui an 723 de aparitii in online, in scadere cu 36% fata de luna martie, si un viewership de peste 600 de mii. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 7% in presa online, cu 40% pe bloguri & forumuri si cu 45% pe retelele sociale. 

Cele mai de succes postari vin din partea Ana si Cornel si Scandia Sibiu. 

1.098 like-uri, 1.095 share-uri, 1.085 comentarii

1.345 like-uri, 30 share-uri, 18 comentarii

 

Topul vizibilitatii brandurilor de Carne & Mezeluri in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna aprilie de CrisTim, Transavia si Scandia Sibiu.

Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Carne & Mezeluri in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Gepeto Company, Scandia Sibiu si Mezeluri Sergiana Poiana Marului.

FbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma poate fi accesata la adresa www.zelist.ro/fb si ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related