Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Vin, Whisky, Vodka si Bere in aprilie 2014

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Vin, Whisky, Vodka si Bere in aprilie 2014

Categoria Vin a generat in luna aprilie a acestui an putin peste 900 de aparitii in online, cu 45% mai multe ca in luna martie, si un viewership de peste 1 milion. Vizibilitatea sectorului a crescut cu aproape 70% in presa online, cu 60% pe bloguri & forumuri si cu 19% pe retelele sociale.

Cele mai de succes postari vin din partea Sange de Taur si Jidvei.

103 like-uri, 50 share-uri, 2 comentarii

72 like-uri, 50 share-uri, 4 comentarii

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related