15 ani de digital in Romania. Atat are in spate Ana Maria Bogdan, care a fost numita in aceasta primavara General Manager al R/GA Romania. Cariera ei de pana acum e legata, printre altele, de dezvoltarea departamentelor de online ale ALTEX, Kanal D sau ING, dar si de Grapefruit, agentie pe care a condus-o din 2011 pana in 2014. "Grapefruit m-a pregatit pentru noua mea pozitie", mi-a spus intr-o discutie pe care am avut-o despre planurile R/GA in Romania si despre problemele pietei de digital de la noi.
IQads: R/GA exista in Romania din 2012. De ce nu a comunicat pana acum?
Ana Maria Bogdan: A comunicat, dar foarte putin. Coordonarea filialei din Romania s-a facut pana acum din Anglia. Clientii nostri sunt numai din retea, in principal se lucreaza cu biroul de la Londra sau cu cel din Statele Unite. Pe termen lung vrem sa extindem asta, vom lucra si pentru alte tari. Ce pot sa-ti spune e ca R/GA nu face outsource in Romania, filiala de aici nu lucreaza doar pe proiecte mici, nu e vorba de asa ceva. Pentru ca nu a existat un General Manager pana acum, nici nu s-a comunicat partea de proiecte. Urmeaza sa facem asta in viitor.