Dupa ce la sfarsitul lunii iulie, anul trecut, Publicis Groupe si Omnicom Group anuntau o fuziune in urma careia rezulta cel mai mare grup de publicitate din lume, pe 8 mai, anul curent, cele doua companii au anuntat oficial intr-un comunicat destramarea parteneriatului. Renuntarea la parteneriat s-a facut de comun acord si a fost aprobata de board-urile de conducere ale ambelor parti, fiind cauzata, in principal, de dificultatile intampinate in finalizarea tranzactiei in intervalul de timp stabilit la inceput.
Declaratia oficiala facuta de Maurice Levy (CEO, Publicis Groupe) si John Wren (CEO, Omnicom Group) explica astfel ruptura: „Dificultatile pe care le mai aveam de depasit, pe langa progresul lent, au creat o stare de nesiguranta care dauna intereselor angajatilor, clientilor si shareholder-ilor ambelor grupuri. Am decis astfel, de comun acord, sa ne urmam propriile directii, independent. Ramanem in competitie, cum e firesc, dar o sa pastram un profund respect reciproc ”.