Utilizatorii pot controla la propriu o banca, intr-o campanie pentru UniCredit semnata MRM

MRM Worldwide Romania a creat "Controleaza-ti banca de pe telefonul mobil", o campanie online pentru UniCredit Tiriac Bank, prin care compania isi promoveaza versiunea actualizata a aplicatiei de mobil "Mobile B@nking". In centrul campaniei sta un spot in care apare Anca Nuta (Director Identitate & Comunicare, UniCredit Tiriac Bank) si prezinta produsul imbunatatit, in timp ce un utilizator ii "controleaza" scaunul cu ajutorul unei aplicatii de mobil.

Conform unui comunicat emis de McCann PR, aplicatia interactiva care apare in spot a fost creata special pentru campanie si este disponibila pe o platforma dedicata. Aceasta este bazata pe o tehnologie care permite formarea unei legaturi unice in timp real intre doua dispozitive conectate la internet. Cu ajutorul smartphone-ului, care se transforma intr-un joystick, oricine poate controla scenele video petrecute intr-o sucursala a UniCredit Tiriac Bank, reconstruita virtual in site-ul campaniei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related