Pepsi anunta noul sortiment Ginga, prima editie speciala lansata in Romania din 2007 incoace

Pepsi anunta noul sortiment Ginga, prima editie speciala lansata in Romania din 2007 incoace

Pepsi Ginga este cel mai nou sortiment din portofoliul PepsiCo si reprezinta o editie limitata de vara a bauturii, cu arome de citrice. Atat gustul, cat si design-ul ambalajului sunt inspirate din cultura si aromele exotice ale Braziliei, arata un comunicat GolinHarris. Editia limitata vine in continuarea experientelor braziliene promovate de platforma globala Pepsi Footbal si de videoclipul interactiv filmat in Rio de Janeiro.

“Pepsi are o adevarata traditie a campaniilor cu origini in cultura pop, asa cum este si aceasta celebrare de inspiratie braziliana a fotbalului si artei urbane. Ne bucuram ca le putem oferi si consumatorilor romani noua aroma Ginga, prima editie limitata Pepsi lansata in Romania dupa anul 2007”, declara Adriana Nestoriuc (Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo Romania).  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related