Locuri de joaca ridicate ad-hoc prin companii

Locuri de joaca ridicate ad-hoc prin companii

In cartea "Happiness and economic performance" (1997), Andrew J. Oswald a demonstrat ca exista o stransa legatura intre starea de bine a angajatilor, starea lor de fericire si succesul unei companii pe termen lung, iar gandirea pozitiva influenteaza in bine sanatatea fizica si emotionala a oamenilor (International Positive Psychology Association). Asta a amintit Cristina Biciila cand am intrebat-o despre proaspatul lansat 'the playground - fun academy'.

Proiectul se adreseaza companiilor si ofera cursuri si ateliere de relaxare care inglobeaza teme precum pictura si fotografie, dictie, cursuri de gatit sau cafea, nutritie, stil si moda sau elemente de cultura japoneza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related