Seria caritabila de workshopuri I learn, I help - Brand Artists a adunat 27 de inscrieri, iar cei 8.100 de euro stransi (suma de dinainte de impozitare) vor sprijini cauza HELP SMARANDA. Participantii la workshopuri provin din companiile NNDKP, Syncwise, Leo Burnett, Godmother, Ipsos Research, Rusu+Bortun Brand Growers, Strauss Group, SAB Miller, Kanal D, Starcom MediaVest Group, The Geeks, Publicis, Graffiti BBDO, WoPA, DDB Romania, Digital Star si FCB, carora le multumim pentru implicare.
Un alt rezultat este lansarea unui nou program intensiv de 5 workshopuri, de aceasta data dedicat celor care vor sa invete Social Media Marketing. Proiectul vine la initiativa lui Cristian Manafu, care a vrut astfel sa contribuie la eforturile comunicatorilor de a o ajuta pe Smaranda.
Reamintim ca cea pentru care va solicitam implicarea este Smaranda Milu Nemethi, Creative Director la Hybrid Studio, un proiect pe care l-a fondat impreuna cu Dan Milu, sotul ei. Planurile Smarandei pentru cel de-al 33-lea an din viata s-au schimbat in momentul in care vestile despre ceea ce credea a fi o raceala puternica au devenit un diagnostic pentru cancer pulmonar in stadiul patru, cu metastaza cerebrala frontala. Dupa o serie de investigatii si o operatie pe creier, Smaranda a ales sa ceara opinia unor doctori din Germania, care au identificat o tumora canceroasa in stadiul trei si au propus o alta forma de tratament, in valoare de 150.000 de euro. Cum asigurarea de sanatate nu acopera suma necesara, este nevoie de ajutor suplimentar care poate veni de la colegii din industria de comunicare. Detalii suplimentare despre cauza HELP SMARANDA puteti gasi pe siteul oficial.
Trainerii care isi ofera pro bono expertiza in cadrul seriei I learn, I help – Social Media Artists sunt Cristian Manafu (Managing Partner la Evensys si Owner al The Connector Agency), Cristan China-Birta (Blogger, chinezu.eu), Alexandru Negrea (Head of Facebook Dept. la Spada), Raluca Duta (Digital Community Manager la GolinHarris) si Ionut Radu Munteanu (PPC Specialist & Online Marketing Trainer la WebDigital.ro).
[UPDATE] Cele 5 workshopuri de Social Media Marketing au loc in perioada 28 mai – 2 iulie, la sediul IAA Romania, in zilele de miercuri, intre orele 18.00 si 21.00. Participarea la intreaga serie de 5 traininguri costa 300 de euro, iar inscrierile se fac pana pe 27 mai, ora 18.00, printr-un e-mail la [email protected] . Suma obtinuta va fi donata integral cauzei HELP SMARANDA (dupa plata impozitelor aferente).
Programul workshopurilor de Social Media Marketing este descris in continuare:
Miercuri, 28 mai, ora 18.00: Cristian Manafu - Social Networks Marketing
La cursul de Social Networks Marketing, participantii vor afla cum sa aleaga cele mai relevante canale social media pentru brandurile lor si cum sa evite capcanele inceputurilor, cum sa creeze o strategie de comunicare in social media, care sunt beneficiile conceptului de content marketing, cum sa construiasca o strategie de continut pentru brandul lor, cum sa creeze o relatie cu audienta relevanta in mod proactiv si cum sa pastreze curata reputatia brandului in social media, precum si care sunt cele mai potrivite instrumente de monitorizare, masurare si raportare a rezultatelor comunicarii in social media.
Miercuri, 4 iunie, ora 18.00: Alexandru Negrea - Facebook Marketing
Al 3-lea workshop din serie va fi dedicat retelei de socializare cu cel mai mare impact din Romania, cu peste 7 milioane de conturi, dintre care mai bine de jumatate se conecteaza la internet de pe mobil. Alexandru Negrea le va spune participantilor care sunt cele mai bune cai de a folosi Facebook pentru a se dezvolta pe sine sau brandul pentru care lucreaza, despre Facebook Ads – Remarketing si Conversion Tracking, despre reachul organic si limitarile retelei, despre storytelling si masurarea performantei pe Facebook.
Miercuri, 18 iunie, ora 18.00: Raluca Duta - Real-Time Marketing
“Real-Time Marketing nu mai trebuie vazut ca un nice to have in mixul de marketing, dependent de bugete si alte resurse, lasat pe ultimul loc in proiectele de PR si social media”, spune Raluca Duta. “Dimpotriva, Real-Time Marketing trebuie gandit strategic, structurat, planificat, sub forma unor campanii integrate sau ca amplificari ale oricarui proiect lansat de un brand in social media.”
La al 4-lea workshop, participantii vor afla ce inseamna Real-Time Marketing calitativ, atat planificat, cat si in timp real, care sunt principalele modalitati prin care se pot implementa astfel de activari sau campanii, ce canale sunt abordate la nivel global si in Romania pentru actiuni de moment ale brandurilor, cum arata un brand pregatit pentru a face Real-Time Marketing si cum se masoara efectul actiunii. Se va discuta si pe baza unor exemple de bune practici in Real-Time Marketing – campanii integrate, planificate si spontane, la nivel global si in Romania.
Miercuri, 25 iunie, ora 18.00: Ionut Radu Munteanu - Behavioral & Social Advertising
La workshopul de Behavioral & Social Advertising, Ionut Radu Munteanu discuta cu participantii despre tipuri de segmentare a audientei (pe baza de intentie, contextuala, psiho-socio-demografica, comportamentala, precum si in functie de generalitatea vs. specificitatea cuvintelor cheie folosite) si despre particularitati ale strategiilor aplicate in functie de tipul de business promovat (evenimente, comert, servicii).
Workshopul acopera lectii despre cum se face promovarea in motorul de cautare Google (New vs. Returning) - Segmentari si optiuni de segmentare, Remarketing in motorul de cautare Google (RLSA), Strategii de campanii in motorul de cautare Google; cum se face promovarea pe Google Display Network (New vs. Returning) - Segmentari si optiuni de segmentare, Strategii de campanii in GDN (Clasic + Remarketing); cum se face promovare pe Facebook (New vs. Returning) - Segmentari si optiuni de segmentare, Strategii de campanii in Facebook (Clasic + Remarketing). Participantii vor afla apoi cum se face integrarea in mixul de marketing online (PR Online & PPC Marketing, Mobile Advertising, Video Advertising) si cum sa comunice mai bine cu departamentul sau cu agentia care deruleaza campanii pe Google, Facebook, YouTube sau reteaua de siteuri partenere Google.
Miercuri, 2 iulie, ora 18.00: Cristian China-Birta - Blog Marketing
Primul workshop din serie va invata participantii cum se face o campanie pe bloguri de la A la Z, de la analiza beneficiilor si a riscurilor unei campanii pe bloguri la criteriile in functie de care se aleg bloggerii participanti, crearea briefului pentru bloggeri, stabilirea criteriilor de analiza a rezultatelor si importanta follow up-ului. De asemenea, participantii vor discuta cu trainerul pe baza propriilor lor experiente cu campaniile pe bloguri.
Participarea la programul de workshopuri despre Social Media Marketing costa 300 de euro, iar suma obtinuta va fi donata integral cauzei HELP SMARANDA (dupa plata impozitelor aferente).Va invitam sa participati si sa va inscrieti pana marti, 27 mai, ora 18.00, cu un e-mail la [email protected].