Nativ digital cu smartphone in mana - autoportret in benzi desenate

Nativ digital cu smartphone in mana - autoportret in benzi desenate

Eu m-am nascut pe la inceputul erei digitale, tu? Oricum ar fi, sunt sigura ca ne putem intelege. 

Dupa ce am vorbit deja despre directiile catre care se duce cea mai mare parte a bugetului celor numiti digital natives, poate ca a venit timpul sa definim aceasta categorie. Raportul de cercetare Financial Behaviour: Bugetul de venituri si cheltuieli al nativilor digitali din Romania ii descrie ca fiind tinerii de 14 - 24 de ani care stiu tot ce misca in materie de tehnologie, carora le place interactivitatea si care sunt receptivi la mobile marketing. Nu au foarte multi bani, dar lucreaza la inmultirea lor. :) Raportul a fost realizat de 1424.ro si Cult Market Research si este sustinut de IQads, facand parte din seria Digital Natives Report, care va cuprinde mai multe rapoarte de cercetare sindicalizata dedicata acestei generatii.

Raportul de cercetare ofera o definitie "ca la carte" a ceea ce inseamna digital natives din perspectiva modului in care isi obtin si isi cheltuie veniturile. Eu o sa incerc sa fac un autoportret de nativ digital, intr-un mod caracteristic unui nativ digital: scotocind pe internet dupa comics-uri care vorbesc despre problemele noastre (inventate sau nu). Ia vedeti, seamana?

Va mai amintesc ca puteti afla foarte multe despre modul in care nativii digitali cheltuie si economisesc bani din raportul de cercetare sindicalizata Financial Behaviour: Bugetul de venituri si cheltuieli al nativilor digitali din Romania, realizat de 1424.ro si Cult Market Research.

1424 este primul instrument online din Romania specializat in masurarea atitudinilor, opiniilor si obiceiurilor Digital Natives (tineri avand varsta cuprinsa intre 14 si 24 de ani, activi in mediul online), avand in spate unul dintre cele mai consistente paneluri de tineri din online-ul romanesc (peste 20.000 de respondenti activi in fiecare luna). Principala sursa de recrutare a tinerilor din panelul 1424.ro o reprezinta siteul www.TPU.ro (2.355.691 vizitatori unici, 5.660.116 vizite si 12.383.579 de afisari in luna decembrie 2013), site prezent in TOP 15 siteuri din onlineul romanesc si siteul Nr. 1 ca afinitate pe segmentul de varsta 14-24 ani din cele mai traficate 20 de siteuri din Romania.

Cult Market Research este o companie de cercetare de piata care pune accentul pe inovatie, tehnologie moderna si pe oferirea de solutii adaptate la nevoile unor categorii variate de clienti. De consultanta si serviciile noastre de cercetare beneficiaza companii din diferite industrii pe care le consideram partenerii nostri.  Studiile realizate de Cult Market Research ii ajuta pe clienti sa gaseasca raspunsuri la intrebarile cele mai dificile legate de bussines, de piata si de consumator. Solutiile de cercetare pe care le propunem sunt complexe, actionabile si adaptate la nevoile clientilor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related