Branduri care au reactionat rapid la articolul nostru cu intrebarile de pe Facebook

Branduri care au reactionat rapid la articolul nostru cu intrebarile de pe Facebook

Alecsandra Vrinceanu nu exista. E doar un cont fals de Facebook, pe care o colega si l-a facut ca sa ia brandurile la intrebari filosofice (intrebarile si raspunsurile le gasiti aici). Cu toate astea, azi, la redactia IQads a venit un colet pentru ea. Era de la Orbit Romania (si SENIORHYPER), care, in lista noastra cu raspunsurile brandurilor, era trecut la Ne-raspunsuri. Bine, si intrebarea era destul de dificila, va reamintesc:

Coletul Alecsandrei continea foarte (adica fffff) multa guma de mestecat si un bilet, normal. Iata:

Hai ca si transcriu, ca sigur nu se vede:

Hey, Alecsandra,
Am tot cautat cercetatori britanici care sa realizeze un studiu despre cantitatea de guma Orbit necesara spre a fi ingerata intru inducerea vomei, dar ne-au spus ca nu.
Cum suntem foarte interesati de acest demers stiintific, te invitam sa incerci tu si sa ne zici si noua.
Spor la mestecat!
Orbit Romania si SENIORHYPER

Alecsandra, desi nu exista, va multumeste, chiar daca vreti sa o chinuiti. O sa revina cu rezultatele cat de curand, daca mai poate.

Insa Orbit Romania nu a fost singurul brand care a reactionat la materialul nostru de ieri. Azi dimineata m-am trezit cu doua mesaje in Inbox-ul de pe Facebook. Unul era aproape de la ABSOLUT, adica de la Abso Lut (paginile de brand nu pot initia trimiterea unui mesaj pe Facebook):

Si altul de la aproape Bergenbier:

Bine, cu Bergenbier s-a conversat saptamana trecuta si Alecsandra Vrinceanu, colega noastra care nu exista:

Alte reactii am primit si de la F64Studio, Milka, Aqua Carpatica, GetLokal si Ultra Food, care ne-au provocat sa le intrebam si pe ele chestii filosofice. Le spunem sa stea linistite, ca o sa revenim atunci cand nu se asteapta.

Oricum, atitudinea asta mi se pare sanatoasa.  Daca mai primim si alte reactii le pun tot aici, sa le vada toata lumea.

Exemple de astfel de reactii faine o sa mai gasim si la Brands & Communities 2014, un eveniment care face parte din seria SMARK KnowHow, antrenat de Ascendis, depozitat de Euroministorage si aromat de NESCAFE. Strategi ai datelor sunt Spoon.

Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, The Institute, IAA, UAPR, Catavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla.

SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related