La aproape trei ani de cand si-a inceput activitatea internationala in social media, Lidl a ajuns la 10 milioane de fani pe Facebook, conform studiului "Lidl Now 1# European Food Retailer on Facebook" realizat de agentia de monitorizare social media Socialbakers. Un comunicat emis de GolinHarris informeaza si ca Lidl nu este numai retailerul alimentar cu cel mai mare numar de fani, ci si ca are cel mai mare numar de interactiuni si de raspunsuri la intrebarile fanilor de pe Facebook.
Lidl si-a inceput activitatea internationala in social media in septembrie 2011, in sapte tari pilot (Marea Britanie, Spania, Irlanda, Olanda, Croatia, Romania si Finlanda). Anterior, Lidl Germania crease deja prima pagina de Facebook a companiei. Au fost create ulterior pagini de Facebook in celelalte tari in care compania este prezenta, iar in aprilie 2013 s-au alaturat si ultimele tari. Astazi, Lidl are 26 de pagini oficiale ale companiei pe Facebook si o comunitate de 10,2 milioane de fani, iar media fanilor Lidl din totalul utilizatorilor de Facebook este de 5,9% in tarile vizate. Astfel, dupa doar doi ani si jumatate, Lidl devine retailerul alimentar numarul 1 la nivel european si numarul 2 mondial in ceea ce priveste activitatea pe Facebook.