Asocieri de tot felul cu fotbalul, in printuri

Asocieri de tot felul cu fotbalul, in printuri

Pentru cei care s-au saturat de cliseele despre fotbal, alaturi de campaniile care le folosesc in mod constant, ne-am gandit sa strangem laolalta o serie de ad-uri in print care sfideaza normele. Cum neconventionalul poate merge ori foarte bine, ori foarte prost, o sa vedeti in continuare. Dar fiti siguri ca idei rasuflate mai jos nu veti gasi.

Lipsita de clisee va fi si Cupa Agentiilor la Fotbal 2014 sustinuta de Event Stuff, pentru ca scoatem publicitarii din publicitate, fotbalisti de cariera nu chemam, si de ce sa nu recunoastem - cand lipsesc profesionistii (in domeniile aferente), performanta si voia buna sunt garantate. Termenul limita de inscriere este 25 aprilie, iar formularele trebuie trimise la [email protected].

Sa incepem, deci, recapitularea celor 8 serii de printuri ce vorbesc mai direct, mai indirect despre fotbal.

Clasicele soccer moms devin investitori cinici in urmatoare campanie semnata Jandl Bratislava. Pentru a convinge parintii sa-si inscrie copiii la un club de fotbal pentru juniori, agentia a abordat scenariul in care cei mici se vor numara la maturitate printre marii fotbalisti profesionisti. Consecinta fericita pe care au mizat: dusul copilului la antrenament nu mai e un sacrificiu, cu o investitie intr-un trai de lux.

Poate ati auzit deja de Football Resistance, campania on-going impotriva violentei si rasismului initiata de CLM BBDO in Franta. Abordarile lor asupra problemelor sociale au fost destul de surprinzatoare, iar dintre ele am ales 2. Una in care e evidentiata dubla personalitate a microbistilor pe stadion versus in afara stadionului, iar cea de-a doua care s-a folosit de imaginea lui Hitler pentru tagline-ul Fascism and football don't match.

Iata cum si politica intra in tangente cu fotbalul intr-o campanie realizata pentru un fast food libanez. Cei care ii poarta in spate pe liderii Francois Hollande, Angela Merkel sau Printul Charles sunt angajatii unui fast food libanez, care a vrut astfel sa-si exprime sustinerea pentru tarile reprezentate de cei 3 in cadrul Campionatului European de Fotbal.

De mentionat la capitolul asocieri surpinzatoare, dar nu neaparat intr-un sens bun, e si campania realizata pentru ESPN Radio care combina 3 elemente aparent fara un sens comun, dar aduse impreuna de sloganul "Soccer is our music".

Urmatoarele printuri fac o delimitare intre fotbalul frumos si fotbalul urat. Imaginea jucatorilor se schimba complet atunci cand te uiti la meciurile de pe canalul HD Sky este ideea din spatele campaniei, iar rezultatul e intr-adevar amuzant.

Cu ocazia catering-ului asigurat pentru Campionatul European de Fotbal in 2008, un restaurant vegetarian a regizat un scenariu foarte neobisnuit pentru ideea ca "There's a Vegetarian in Every Football Player" - jucatori nerabdatori sa incerce cel mai apropiat produs vegetarian la indemana, gazonul.

Cu mesajul "More football than you can take", un canal spaniol dedicat exclusiv fotbalului s-a jucat in urmatoarele printuri cu furia feminina declansata asupra partenerului prea pasionat de fotbal.

Fotbalul inedit din publicitate e frumos de privit din scaunul biroului, cu ochii in calculator. Dar acum va propunem sa treceti la actiune. Cu mic, cu mare, jucatori si sustinatori, va asteptam la Cupa Agentiilor la Fotbal, unde ne puteti povesti (in pauzele de la meciuri) despre alte campanii reunite de cuvantul-cheie inedit.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related