Azi am experimentat pe net o anxietate aproape la fel de mare ca cea provocata de lipsa unei conexiuni decente: am simtit putin cum e sa te ineci (in ocean, nu cu o bucata de mancare).
Totul a inceput cu un click pe un link care m-a dus pe site-ul Sortie en Mer. "Pune-ti castile si fa imaginea full screen" ma sfatuia landing page-ul. Ok. M-am trezit pe o barca, alaturi de un oarecare Charles. Si vorbeam franceza. Si eram barbat, dar asta chiar nu mai conteaza. Si apoi....si apoi intrati si voi ca sa vedeti exact ce se intampla.
Am descoperit un site interactiv, care abordeaza actiunea din unghiul utilizatorului (first person) si interactioneaza cu acesta prin intermediul mouse-ului. Site-ul incearca sa te faca sa simti agonia din timpul unui inec aratandu-ti cat este de greu sa te mentii la suprafata si cam cat timp ai rezista. Sortie en Mer.com a fost gandit de agentia CLM BBDO si realizat cu ajutorul regizorului Ben Strebel si al companiei de productie digitala Wanda Digital/Grouek pentru promovarea purtarii vestelor de salvare. Iar brandul din spatele initiativei este Guy Cotten, producator de echipamente impermeabile si care asigura siguranta pe apa.