Instigam la sport prin imagini

Instigam la sport prin imagini

Cu siguranta aveti cate un prieten, sau chiar doi-trei, care s-au apucat de sport si sunt foarte entuziasmati de asta. Chiar prea entuziasmati, parca am zice multi dintre noi. Si cat de enervant e sa auzi pe cineva spunand ca nu se mai poate opri, ca sportul si miscarea - practicate in orice forma - provoaca dependenta? Ei bine, sa nu ne suparam prea tare cand auzim toate discursurile astea, parca trase la xerox, pentru ca avem sanse mari sa devenim ei, odata ce scapam de acest mic mare zid care se numeste inceput. 

De arhicunoscutele beneficii ale sportului nu vorbim acum, ci ne uitam un pic spre motivare. Ce te motiveaza sa incepi sa faci sport in mod constant, pe langa adictia de care vorbeste toata lumea ca apare odata cu timpul? Imaginea, sanatatea fizica, sanatatea mentala? Sau poate privesti sportul ca pe un mod de socializare (ca sa nu te mai uiti urat cand ceilalti iti tot povestesc despre excursiile de alpinism, meciurile de baschet jucate sau sedinta foarte productiva de la sala). Oricare dintre optiuni e relevanta la nivel national, reiese din raportul de cercetare sindicalizata  SPORT IN ROMANIA – The link between companies, brands and sports , realizat de Quantix Marketing Consulting si parte din seria SMARK Research.

Conform datelor din raport, peste 90 % din romani au ca motivare principala sanatatea cand vine vorba de sport. Apoi, daca ne luam dupa cifre, urmeaza in topul motivatiilor factorul mental - anume faptul ca sportul si miscarea revigoreaza mintea si dau energie. 

Cum probabil banuiati, la mica distanta se afla si motivatiile legate de aspectul fizic, valabile in special pentru femei: mentinerea unui corp atletic si, respectiv, sustinerea dietelor de slabire cu sportul. Revenim apoi la motivatiile mind-related si vedem ca romanii sunt motivati sa faca sport pentru a se elibera pe stres, dar si spiritul competitiv si performantele obtinute contribuie mult la decizia de a continua sa practice un sport sau sa faca miscare. Continuarea topului o gasiti in studiu.

Si daca datele de mai sus nu v-au atins nici o coarda - rationala, emotionala sau de alt fel, poate imaginile de mai jos va vor ajuta sa porniti usor, cu inceputul.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related