Yonathan Dominitz este un antrenor pentru creativitatea publicitarilor din toata lumea. Inainte sa fondeze Mindscapes, a ocupat functia de Director of Advertising & Creative Marketing Training in cadrul SIT (Systematic Inventive Thinking). In cadrul training-urilor pe care le face prin intermediul Mindscapes, Yonathan prezinta 12 instrumente pe care Mindscapes le-a identificat de-a lungul anilor in campaniile castigatoare la festivalurile de publicitate. Aceste mecanisme au fost folosite ca punct de pornire pentru conceptele unor campanii de publicitate care au rulat peste tot in lume. Printre grupurile cu care Yonathan a lucrat se numara Leo Burnett, McCann Erickson, BBDO, DDB si Y&R. De asemenea, fondatorul Mindscapes a facut parte din juriul Golden Drum 2010.
Yonathan Dominitz (Mindscapes) despre regulile folosite pentru a incalca regulile creativitatii
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: