Yonathan Dominitz (Mindscapes) despre regulile folosite pentru a incalca regulile creativitatii

Yonathan Dominitz (Mindscapes) despre regulile folosite pentru a incalca regulile creativitatii

Yonathan Dominitz este un antrenor pentru creativitatea publicitarilor din toata lumea. Inainte sa fondeze Mindscapes, a ocupat functia de Director of Advertising & Creative Marketing Training in cadrul SIT (Systematic Inventive Thinking). In cadrul training-urilor pe care le face prin intermediul Mindscapes, Yonathan prezinta 12 instrumente pe care Mindscapes le-a identificat de-a lungul anilor in campaniile castigatoare la festivalurile de publicitate. Aceste mecanisme au fost folosite ca punct de pornire pentru conceptele unor campanii de publicitate care au rulat peste tot in lume. Printre grupurile cu care Yonathan a lucrat se numara Leo Burnett, McCann Erickson, BBDO, DDB si Y&R. De asemenea, fondatorul Mindscapes a facut parte din juriul Golden Drum 2010.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related