Dan Cretu transforma legumele in arta pentru Pizza Hut UK

Dan Cretu transforma legumele in arta pentru Pizza Hut UK

Prima lucrare semnata Dan Cretu pe care-am vazut-o eu vreodata este un pantof sport din coji de portocale. Tin minte exact pentru ca a fost lucrarea care a declansat o sesiune serioasa de navigat pe Tumblr-ul lui, printre motociclete din ardei grasi si aparate foto din catraveti. Recent, colectiei i s-a alaturat o noua serie foarte fresh de sculpturi din legume. Internetul si Dan mi-au spus ca e vorba despre niste lucrari realizate pentru Pizza Hut Marea Britanie care fac parte din campania de comunicare din aceasta primavara a lantului de restaurante. Sa admiram:

Lucrarile au fost realizate in intregime din ingrediente care se gasesc la salad bar-ul Pizza Hut din UK. In afara faptului ca sunt frumoase si colorate, ele mai au ceva in comun: vin sa sarbatoreasca primavara si sa anunte o noua oferta a lantului de restaurante. In  Marea Britanie, fiecare fel principal vine la pachet cu o cantitate nelimitata de salata gratuita. In plus, Pizza Hut ii incurajeaza pe oameni sa realizeze si ei propriile mici opere de arta din mancare si sa le arate internetului urcandu-le pe retelele de socializare cu hastag-ul #FoodArt.

Mai multe despre cum a luat nastere seria ne-a povestit chiar Dan Cretu, intr-un interviu blitz. 

IQads: Cum ai obtinut colaborarea cu cei de la Pizza Hut UK?
Dan Cretu: M-au contactat cei de la Lexis Agency din Londra si mi-au propus o colaborare.

IQads: Cum suna brieful pe care l-ai primit? 
Dan Cretu: Trebuia sa realizez, in stilul meu, o serie de imagini cu tema “primavara” care sa promoveze meniul Pizza Hut de salate.

IQads: Care e conceptul din spatele fotografiilor? Cum ai ales animalele/obiectele pe care le-ai reconstituit din fructe si legume?
Dan Cretu: Am primit o lista de la agentie, iar eu am ales cinci dintre ele pe care am putut sa le fac intr-un timp scurt. Am avut la dispozitie doar o saptamana pentru realizarea lucrarilor. 

IQads: Pentru ce vor fi folosite fotografiile?
Dan Cretu: Va fi o campanie de online, outdoor si PR. Mi-au trimis comunicatul de presa spre validare si de acolo am inteles ca urmeaza sa isi invite clientii sa realizeze, din meniul de salate de la Pizza Hut, creatii inspirate din ce am facut eu.

IQads: Cat timp a durat realizarea fotografiilor? Ce a fost cel mai dificil? 
Dan Cretu: Aproximativ o saptamana. Inaripatele au avut un grad de dificultate mai ridicat.

IQads: Cat e food styling-ul, tehnica foto si cat post-productia din rezultatul final al fotografiilor realizate pentru Pizza Hut?
Dan Cretu: Cel mai important a fost sa mi le imaginez. Dupa, a mers relativ usor. Face parte si post-productia din proces. Am avut de scos bolduri, scobitori si alte chestii de prin vizualuri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related