La mijlocul lunii martie, eventures a anuntat semnarea unui parteneriat strategic cu Havas Sports & Entertainment (HS&E), reteaua de brand engagement a grupului Havas. I-am pus cateva intrebari Amaliei Nastase (Managing Partner, eventures) despre aceasta afiliere, despre provocarile unui astfel de parteneriat si despre obiectivele agentiei pentru 2014.
IQads: Cand au inceput discutiile pentru un parteneriat eventures - HS&E si care au fost etapele pana la incheierea acestuia?
Amalia Nastase: Discutiile au inceput in urma cu un an si jumatate si, desi la inceput intalnirile aveau mai degraba un ton informal, ne-am dat seama imediat de lucrurile pe care le avem in comun. De la interesele si viziunile asupra industriei si pana la planurile de dezvoltare, punctele noastre de vedere similare au fost usor de sesizat. Din momentul acesta, totul a decurs cat se poate de natural. In toata aceasta perioada, Havas Sports & Entertainment si-au manifestat interesul pentru proiectele si ideile implementate de eventures, iar rezultatele pe care le-am obtinut au contribuit, cu singuranta, la decizia de a realiza acest parteneriat.
IQads: Care sunt schimbarile pe care la aduce un astfel de parteneriat in eventures?
Amalia Nastase: Un astfel de parteneriat cu o retea globala de prestigiu precum Havas Sports&Entertainment nu face decat sa confirme standardul pe care ni l-am impus inca de la inceput. Bineinteles, pentru eventures, acest parteneriat va presupune accesul la expertiza globala a HS&E si la instrumente noi de analiza de comunicare. Aceasta schimbare nu poate decat sa genereze evolutie si sa adauge un plus de profesionalism activitatilor noastre.
IQads: Aduce parteneriatul si o presiune mai mare in ceea ce priveste performanta?
Amalia Nastase: Dimpotriva, acest parteneriat ne aduce siguranta unui nume puternic din industrie, care va adauga un plus de valoare serviciilor pe care le oferim. Nu avem cum sa ne simtim constransi, ci doar sa ne bucuram de multe realizari impreuna pentru ca performanta va fi una din principalele consecinte ale acestui parteneriat.
IQads: Care sunt obiectivele eventures pentru 2014?
Amalia Nastase: Sportul va fi in anul 2014 o arie in care eventures isi va aloca foarte multe resurse, oferind servicii si consultanta, atat catre sportivi cat si pentru clientii sai. Continuand orientarea catre zona de digital, eventures a lansat anul trecut platforma de entertainment, cooltivator.ro, pe care dorim sa o dezvoltam in continuare. Totodata, dupa 12 luni de lucru, eventures este gata sa lanseze o noua platforma de socializare/market place, la nivel international: www.myprojekts.com.
Combinand entertainment-ul si online-ul, agentia isi propune, in 2014, sa activeze puternic pe YouTube, prin creare de continut original, dar si managementul celui deja existent pentru diverse persoane cheie, entertaineri, persoane publice, etc. Vom reveni cu mai multe detalii despre acest proiect in urmatoarele doua luni.
Comentarii