La mijlocul lunii martie, eventures a anuntat semnarea unui parteneriat strategic cu Havas Sports & Entertainment (HS&E), reteaua de brand engagement a grupului Havas. I-am pus cateva intrebari Amaliei Nastase (Managing Partner, eventures) despre aceasta afiliere, despre provocarile unui astfel de parteneriat si despre obiectivele agentiei pentru 2014.
IQads: Cand au inceput discutiile pentru un parteneriat eventures - HS&E si care au fost etapele pana la incheierea acestuia?
Amalia Nastase: Discutiile au inceput in urma cu un an si jumatate si, desi la inceput intalnirile aveau mai degraba un ton informal, ne-am dat seama imediat de lucrurile pe care le avem in comun. De la interesele si viziunile asupra industriei si pana la planurile de dezvoltare, punctele noastre de vedere similare au fost usor de sesizat. Din momentul acesta, totul a decurs cat se poate de natural. In toata aceasta perioada, Havas Sports & Entertainment si-au manifestat interesul pentru proiectele si ideile implementate de eventures, iar rezultatele pe care le-am obtinut au contribuit, cu singuranta, la decizia de a realiza acest parteneriat.
Comentarii