Nu stiu de voi, dar pe mine ma sperie ofiterii aia care imi verifica pasaportul in aeroport. De fiecare data cand ajung la ei, incep sa-mi fac griji ca o sa-si dea seama ca actul meu e fals, desi nu e fals, ca o sa stie ca ceva nu e in regula, desi totul este in regula. Din fericire, azi m-am mai relaxat.
Cadbury, un brand de ciocolata, a lansat un spot pe care o sa mi-l amintesc numai si numai in aeroporturi, cand sunt la coada la pasapoarte. E minunat si ne arata ce poate sa faca noile batoane Ritz sau Lu dintr-un ofiter suparat, care se uita urat la oameni: sa-l faca sa danseze. Si nu oricum, ci cu miscari celebre, vant in par si fara inhibitii. Spotul e creat de David Wilson si Cadbury a investit 7,6 milioane de lire in campania pentru noile produse:
Brand-ul nu e la primul spot dansant. Mai jos, pe Yes Sir, I can Boogie, un corporatist danseaza ca si cand nimeni nu il vede, imediat dupa ce musca dintr-o ciocolata. Creat de Fallon London: