Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Snacks si Dulciuri in online in februarie 2014

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Snacks si Dulciuri in online in februarie 2014

Categoria Snacks a generat in luna februarie a acestui an 442 aparitii in online, cu aproape 80% mai multe ca in luna ianuarie, si un viewership de peste 1.2 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta pe toate segmentele. In cazul presei online s-a inregistrat o crestere de 26% a numarului de aparitii, pe bloguri si forumuri vizibilitatea a crescut cu 13%, iar pe retelele sociale cu peste 90%. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related