Imi plac la nebunie festivalurile de film si mi-ar placea foarte tare sa ajung, candva, la Sundance. Pana atunci, imi propun ca anul asta sa ajung la Anonimul si la TIFF. Sper sa-mi si iasa.
Cat astept eu sa inceapa editiile din 2014 ale manifestarilor mai sus-mentionate, va propun sa ne uitam la cateva campanii publicitare dedicate festivalurilor de film din toata lumea. Majoritatea ar trebui premiate, ca-s tare faine.
Incepem cu un filmulet creat pentru Festivalul de Film Canadian de JWT chiar anul acesta. E povestea unui zombie canadian care-si dorea de mic copil sa devina actor, insa era prea politicos ca sa reuseasca in meseria asta. Un spot care se lupta un pic cu preconceptiile, pe mine m-a prins (cel mai tare mi-au placut afisele de film, o sa vedeti voi):
Mergem mai departe cu unul autohton, creat de Ogilvy pentru Anim'est in 2012. Un clip cu ciobani lansat cu mult timp inainte ca ciobanii sa devina populari. Minunat:
Ramanem in tara cu spotul pentru Anonimul 2013, creat de Propaganda, care ne arata un pic de 3D romanesc:
Avem unul si din Portugalia, de la Festivalul de Film Gay, care face misto de scenele alea tipice, in care un conducator tine un discurs incurajator inaintea unei lupte. Creat de agentia Fuel, spotul transforma scena respectiva intr-o chestie fabuloasa:
Pentru editia din 2012 a Festivalului de Scurt Metraj de la Miami, Conill Saatchi & Saatchi au facu o treaba foarte scurta si foarte buna:
Tot in 2012 si tot Conill Saatchi & Saatchi si-au pus creativitatea la contributie si pentru Festivalul de Film Argentinean de la Hollywood. Un spot destept, care ne arata ce se intampla cu filmele din afara SUA dupa ce sunt refacute de americani:
Am si un promo dragut penntru editia de anul trecut a Festivalului de Film Romanesc de la New York "Making Waves":
Si cateva print-uri pentru Festivalul de Film Erotic din Varsovia, editia 2013, realizate de Lowe Polonia:
Na, acum cine vine la un film?