Pe la inceputul lui martie remarcam cum la Universitate rasare o luna mare, gonflabila, care anunta lansarea celui mai recent film al lui Nae Caranfil: “Closer to the MOON”. In timp ce ii povesteam unui prieten despre descoperirea mea, ma trezesc cu o bancnota varata subtil in palma. Nu era mita, era tot o modalitate de promovare pentru acelasi film, aveam sa descopar odata ce mi-a trecut euforia starnita de gandul ca as putea sa primesc niste bani asa, din senin si degeaba. Daca unu si cu unu fac doi, si o luna gonflabila plus o bancnota cu chipul lui Nae Caranfil fac parte din promovarea noului sau film, care ar putea fi ideea generala din spatele campaniei de promovare pentru “Closer to the MOON”? Ecuatia ar putea fi rezolvata si prin cateva reduceri la absurd si cateva presupuneri, dar cum eu cautam un raspuns fara “aproximativ”, am rugat-o pe Gilda Conon (Managing Director, Mandragora Movies) sa-mi spuna ce si cum se promoveaza filmul. Inainte de toate, sa vedem trailerul, ca sa ne punem pe aceeasi lungime de unda:
Gilda Conon (Mandragora Movies): Closer to the MOON a beneficiat de cel mai mare buget de promovare pe care l-am avut pana acum
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: