Coca-Cola prezinta: Filmul nu e la fel cand apari si tu in el

Coca-Cola prezinta: Filmul nu e la fel cand apari si tu in el

Stiti care este cel mai mare paradox cinematografic? Nimic nu merge mai bine cu un film decat o portie de popcorn si, in acelasi timp, nimic nu e mai enervant decat rontaitul surround din salile de cinema. La care se adauga sorbitul cu pofta din pahare aproape goale si, ocazional, ritmul unui ringtone vesel care se aude fix in momentul-cheie din film. In Danemarca, Coca-Cola a venit cu un mod amuzant si deloc moralizator de a le atrage atentia celor din salile de cinema asupra acestor obiceiuri deranjante.  

Cei de la Saatchi & Saatchi Copenhaga si-au propus sa le arate spectatorilor cat de mult schimba filmul sunetele pe care le scot cand beau prin pai sau cand mananca popcorn si au creat, in timp real, o reclama care ii are pe ei protagonisti. Totul s-a intamplat la un cinematograf din Copenhaga. Oamenii au fost surprinsi cu o camera ascunsa in timp ce beau un suc sau vorbeau la telefon, asteptand sa inceapa filmul. Aparent, nimeni dintre cei surprinsi nu a observat ecranul verde din spatele lor sau nu si-a pus intrebari cu privire la ce cauta o panza verde in mijlocul holului. Undeva intr-o alta camera a cinematografului se instalase deja o echipa de productie audio-video, care i-a decupat repede-repejor pe cei filmati de pe ecranul verde si i-a transpus intr-o secventa cinematografica filmata mai inainte. Cum au facut, mai exact:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related