Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Masini, Benzina si Petrochimie in online in februarie 2014

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Masini, Benzina si Petrochimie in online in februarie 2014

Sectorul Masini a generat in luna februarie din 2014 peste 65.000 de aparitii in online, cu 7% mai multe ca in luna ianuarie, si un viewership de peste 120 de milioane. Fata de luna precedenta, vizibilitatea sectorului a crescut cu 17% pe retelele sociale,  insa a scazut cu 3% pe bloguri & forumuri si cu 3% in presa online.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

 

Topul vizibilitatii brandurilor de Masini in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele utilizate, este condus in luna februarie de catre Dacia, BMW si Mercedes-Benz.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related