Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de IT&C si Electro Retail in online in februarie 2014

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de IT&C si Electro Retail in online in februarie 2014

Sectorul IT&C a generat in luna februarie a anului 2014 peste 110.000 de aparitii online, cu 9% mai multe ca in luna ianuarie, si un viewership de peste 200 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut, fata de luna ianuarie, cu 6% pe bloguri&forumuri, insa a crescut in presa online si pe retelele sociale cu 1%, respectiv 20%.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

 

Topul vizibilitatii brandurilor de IT&C in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele utilizate, este condus in luna februarie de Samsung, Apple si Sony.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related