Imi place foarte tare noua campanie facuta de Droga5 pentru Honey Maid, un brand de biscuiti al Mondelez International. E construita in jurul unor familii reale si se concentreaza pe tati. In 30 de secunde de spot vedem multa diversitate: un cuplu gay, doua familii interrasiale, un tata singur si o familie de punk-isti. Desi suna aglomerat si fortat, nu e deloc asa. Priviti:
Good vibe, cum ar spune americanii. Campania e sustinuta si de cateva mini-documentare, care ne duc in mijlocul acestor familii. Sunt cu dragoste si copii simpatici:
Un pas curajos pentru brand, mai ales acum, cand discutiile despre acceptare si diversitate sunt din ce in ce mai zgomotoase in SUA.
Si, daca v-au placut tatii Honey Maid, puteti sa gasiti cativa si in raportul de cercetare "Barbatul – de la arc la shopping cart”, realizat de Lighthouse, sub umbrela SMARK Research. Nu sunt asa de indrazneti ca cei de sus, dar sunt de-ai nostri.