Trei prieteni fericiti: Oreo, o imprimanta 3D si Twitter

Trei prieteni fericiti: Oreo, o imprimanta 3D si Twitter

Dupa ce in 2012, timp de 100 de zile, cat a durat campania “Daily Twist”, Oreo transforma cele mai importante subiecte zilnice de discutie in printuri online care se jucau cu forma biscuitelui, anul acesta brandul profita iarasi de noutatile zilnice pentru a se promova. Se intampla in lounge-ul Trending Vending din cadrul festivalului de inovatii tehnologice SXSW, care tocmai ce se desfasoara in Austin Texas. Acolo, Oreo a instalat un automat care vinde biscuiti ai caror crema vine dintr-o imprimanta 3D, care este colorata si cu alta aroma decat cea clasica.

De mancare printata 3D am mai auzit, desi ea ramane o noutate inca. Partea interesanta vine abia acum: cele mai discutate subiecte de pe Twitter, cum ar fi selfie-ul lui Ellen de la Oscar, determina aromele disponibile pentru crema biscuitilor de la automat. Automatul este conectat la feed-ul de Twitter si le da utilizatorilor posibilitatea sa selecteze de pe un panou cu touchscreen cum va fi biscuitele lor. Sunt disponibile douasprezece variante diferite de arome, de la banana la menta sau tort, care se combina pentru a crea aroma corespunzatoare diferitelor noutati.


Oreo se asorteaza si cu crema colorata venita dintr-o imprimanta 3D

La aceste arome se adauga si patru posibilitati diferite de printare a centrului biscuitelui, ceea ce duce la 4.000 de variante posibile de biscuite. Dureaza doua minute pana cand biscuitele este asamblat, iar in spatele tehnologiei se afla laboratorul de inovatii tehnologice Maya Design.

Pentru ca Texas e cam la un continent si un ocean distanta de noi, ne arata o reporterita de la CNN cum functioneaza automatul: 

Despre aceasta tehnologie Bonin Bough (vicepresedinte al departamentului global de media, Mondelez International) spune:

"Am creat un parteneriat cu Twitter si am construit un algoritm unic care printeaza biscuiti in functie de ce se discuta, in timp real, cel mai mult pe Twitter. Daca Daily Twist a fost despre cultura vazuta prin ochii Oreo, acum vorbim despre gustat cultura printr-un Oreo. Ii spunem <<eat the tweet>>. [...] Ne concentram pe digitalizarea media si a experientei consumatorului”.

Cei de la Mondelez au anuntat si ca automatul Vending Trending va calatori prin toata lumea, insa nu stim inca daca si Romania va apuca sa vada biscuitii personalizati. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related