Dupa ce in 2012, timp de 100 de zile, cat a durat campania “Daily Twist”, Oreo transforma cele mai importante subiecte zilnice de discutie in printuri online care se jucau cu forma biscuitelui, anul acesta brandul profita iarasi de noutatile zilnice pentru a se promova. Se intampla in lounge-ul Trending Vending din cadrul festivalului de inovatii tehnologice SXSW, care tocmai ce se desfasoara in Austin Texas. Acolo, Oreo a instalat un automat care vinde biscuiti ai caror crema vine dintr-o imprimanta 3D, care este colorata si cu alta aroma decat cea clasica.
De mancare printata 3D am mai auzit, desi ea ramane o noutate inca. Partea interesanta vine abia acum: cele mai discutate subiecte de pe Twitter, cum ar fi selfie-ul lui Ellen de la Oscar, determina aromele disponibile pentru crema biscuitilor de la automat. Automatul este conectat la feed-ul de Twitter si le da utilizatorilor posibilitatea sa selecteze de pe un panou cu touchscreen cum va fi biscuitele lor. Sunt disponibile douasprezece variante diferite de arome, de la banana la menta sau tort, care se combina pentru a crea aroma corespunzatoare diferitelor noutati.