Cum scoate Skol malaiul din bere si cliseele din fotbal

Cum scoate Skol malaiul din bere si cliseele din fotbal

Zi mare astazi, nu doar pentru ca ne apropiem cu pasi repezi de Promotions Now 2014, ci pentru ca Romania va juca pe National Arena impotriva Argentinei, un meci asteptat cu sufletul la gura atat de microbisti, cat si de prietenele lor care abia asteapta sa-si puna pe Facebook poze de pe stadion.

Skol a profitat de rumoarea nascuta in jurul meciului si a lansat pe pagina de Facebook Skol Romania un concurs care, fara ad-uri platite, a adunat in doar 6 ore de la postare peste 200 de share-uri si 400 de commenturi. Dan Frinculescu (Group Creative Director, Publicis) ne-a spus ca nu exclude ideea amplificarii campaniei si dupa incheierea concursului.

Parte din campania 100% malt, prin care Skol se pozitioneaza ca o bere pura, fara malai in compozitie, concursul vrea sa purifice si fotbalul, invitandu-i pe utilizatori sa spuna care sunt cliseele din fotbalul romanesc de care s-au saturat pana peste cap.

Printre cele mai populare raspunsuri, care-mi rasuna si mie in cap desi urmaresc meciurile mai mult din camera de alaturi, sunt "publicul fantastic a fost al 12-lea jucator al gazdelor de azi”, "pacat, putea fi gol”, "golul se lasa asteptat, oaspetii si-au dorit mai mult victoria”, "prea mult teatru si prea putin fotbal” si nelipsita "atmosfera incendiara”.

Poate ne spune Doamna Stela cum o sa se termine meciul, ca sa stam si noi linistiti. Hai Romania!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related