La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre Chainsaw Europe povesteste in continuare Doinita Morar (Managing Director).
Care sunt cele mai reusite proiecte din ultimul an
Advertising:
Printre proiectele reusite, care ne-au oferit si provocari in acelasi timp, din anul 2013 se numara: Raiffeisen Tripletii, Rompetrol Summer Promo, Vibrocil Duo, Milka Bubbly, Gillette Fusion Pro Glide, Raiffeisen Caravana, Tedi.
Film:
Unele dintre cele mai interesante si ofertante proiecte de film din punct de vedere post productie (montaj si /sau sunet) finalizate in 2013 sunt: “Closer To The Moon” in regia lui Nae Caranfil, “Noaptea vine in India” in regia lui Chema Rodriguez, “Kazimir” in regia lui Dorian Boguta.
Care sunt clientii in acest moment. Care sunt clientii castigati in 2013
Cei mai cunoscuti clienti de advertising in prezent sunt: Cohn&Jansen, Leo Burnett, Tempo Advertising, Saatchi&Saatchi, Saga Film, Ficosota Sintez, Autoitalia, Hub Plus London, Saga Film, Grey Istanbul, Saatchi&Saatchi Russia, Saatchi&Saatchi Poland, P&G, Hogarth London.
In decursul anului 2013 am reusit sa castigam cativa clienti noi, dintre care: Ficosota Sintez, Grey Istanbul, Hub Plus London.
Clienti film in acest moment: Castel Film, Fantascope, 4Proof, Strada Film, Libra Film, Domino, Mandragora, DE Film, Dakino.
Fantascope si DE Film se numara printre clientii noi din 2013.
Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei in ultimul an
In anul 2013 am inceput sa ne concentram din ce in ce mai mult atentia asupra adaptarilor de reclame care ocupa un loc din ce in ce mai important in cifra noastra de afaceri. In contextul globalizarii, castigarea clientilor care coordoneaza adaptarile a avut si va avea in continuare un mare impact asupra activitatii Chainsaw Europe.
In conditiile unei piete interne usor instabile, abordarea clientilor externi a fost o decizie importanta care a ajutat Chainsaw sa-si mareasca portofoliul de proiecte.
Construirea studioului de sunet in standard Dolby ne-a ajutat sa oferim clientilor nostri oportunitatea de a beneficia, la un kilometru distanta, de servicii pe care altfel le-ar fi primit in Paris sau Budapesta.
Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
In acest moment nu avem o cifra exacta de afaceri pentru anul 2013, dar, chiar si in conditiile actuale de piata, am reusit sa mentinem un volum de afaceri similar celui din 2012.
Ce invataminte din 2013 vor ajuta in 2014
In 2013 am invatat sa fim mai flexibili cu preturile oferite clientilor nostri fara a afecta calitatea serviciilor cu care i-am obisnuit. In acest mod am reusit sa ne tinem clientii aproape si in anul 2014.
De asemenea, cererea de servicii pentru mediul online ne-a determinat sa lansam noul department de productie si post productie online care ofera servicii la preturi adaptate mediului.
Observand nevoile clientilor de a simplifica procesul de productie si post productie, am inceput sa ne diversificam oferta de servicii pentru a le oferi cat mai mult din ceea ce au nevoie intr-un singur loc.
Asteptari la inceput de an
Pe partea de advertising, in anul 2014 asteptam o crestere a pietei locale in conditiile in care din ce in ce mai multi clienti straini apeleaza la serviciile de productie si post productie din Romania.
Film: Avand in vedere criza de fonduri cinematografice cu care se confrunta producatorii romani de film la ora actuala, imi place sa cred ca existenta unui studio de mixaj profesionist, in standarde Dolby, ca cel de la Chainsaw Europe, ii va motiva pe producatori, in masura in care vor avea fonduri, sa opteze pentru varianta de mixaj de aici de acasa, care ii va ajuta sa economiseasca timpul si banii pe care erau obisnuiti sa ii consume in Ungaria, Franta, Suedia si in alte tari.