Saatchi & Saatchi PR: In istoria unei agentii de comunicare sunt multe momente de maxima intensitate din care inveti mereu cate ceva

Saatchi & Saatchi PR: In istoria unei agentii de comunicare sunt multe momente de maxima intensitate din care inveti mereu cate ceva

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre Saatchi & Saatchi PR povesteste in continuare Larisa Petrini (Managing Partner).

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
2013 a fost un an provocator, cu o piata in continua miscare. Am reusit sa adaugam clienti noi si sa-i fidelizam pe cei din portofoliul existent. Am fost si noi parte in procesul de integrare al intregului grup, o parte din investitiile acestuia vizandu-ne si pe noi. Finalul anului a fost unul pozitiv.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei
2013 a insemnat in primul rand anul aniversarii celor 5 ani de Saatchi & Saatchi PR. Va ramane pentru noi un an special, deoarece prin aceasta aniversare business-ul agentiei s-a dovedit a fi constant. In 2013 am cules roadele ultimilor 5 ani: structurarea corecta a modelului de business, dezvoltarea serviciilor, identificarea oportunitatilor de new business, viziune corecta si oameni valorosi alaturi.

Tot in 2013 am continuat demersurile de dezvoltare a fiecarui proiect in parte si am consolidat parteneriate valoroase.

Saatchi & Saatchi PR a continuat sa fie in primul rand aproape de clientii sai si sa acorde fiecarui proiect in parte, atentie si devotament. Am acordat mai multa flexibilitate in modul de abordare si organizare a proiectelor. Stim ca viitorul apartine digitalului si comunicarii mobile, astfel incat am inceput un proces de consolidare a competentelor in aceste domenii.

Care sunt cele mai bune campanii ale agentiei din ultimul an
Saatchi PR crede in ceea ce face si pune suflet in fiecare campanie desfasurata. In 2013 am lucrat cu drag la toate campaniile, insa le voi mentiona pe acelea care ne-au ramas in suflet.

O mare realizare cu care Saatchi & Saatchi PR se mandreste este campania realizata pentru organizatia Samusocial “Zilele sperantei”, implementata si in Romania. Campania a atras atentia asupra problemelor cu care se confrunta oamenii strazii in zilele friguroase de iarna. Campania a generat un impact puternic, fiind una dintre cele mai premiate campanii la festivaluri din industrie, obtinand peste 20 de premii importante.

Tot in domeniul social, campania “Arta pt viata” a celor de la Servier Pharma a reusit sa ofere alinare prin arta pacientilor aflati in trei spitale partenere din tara prin conectarea artistilor la comunitatile de medici si pacienti. Prin acest proiect, am reusit impreuna cu echipele din spitale sa contribuim la imbunatatirea starii de spirit a pacientilor. 2013 a fost cel de-al doilea an in care am implementat aceasta campanie.

O alta campanie care a generat awareness este campania de constientizare si strangere de fonduri “8847”, lansata de Asociatia pentru Ajutorarea Copiilor cu Autism din Romania “Horia Motoi”. Campania si-a propus sa atraga atentia asupra sanselor pe care copiii care sufera de autism le au daca beneficiaza de un tratament adecvat si cu rezultate demonstrate stiintific.

Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clientii castigati in 2013
Pe langa clientii deja existenti, cu care avem o relatie buna de cativa ani incoace, in portofoliul agentiei s-au adaugat cativa clienti noi, printre care amintim de AVERSA, Mr Mart, S.E.R.V.E si Rompetrol.

AVERSA Manufacturing este unul dintre cei mai importanti producatori de pompe centrifuge din Europa de Est si singurul din Romania, cu o istorie de peste 130 de ani. La sfarsitul anului am organizat pentru clientul AVERSA o conferinta despre re-industrializare si oportunitati de dezvoltare a infrastructurii din Romania la care au participat importanti oameni din mediul de afaceri si reprezentati ai institutiilor publice. Impreuna cu cei de la AVERSA, am pus bazele unui plan real de actiuni pentru stimularea si dezvoltarea segmentului industrial in Romania.

Tot printre cei noi se numara si Mr Mart, o platforma de shopping online ce propune utilizatorilor un concept nou de “licitatie inversa” care presupune inversarea raportului comparator-vanzator. Platforma permite cumparatorilor sa descrie in detaliu produsul sau serviciul pe care il doresc, oferind in acelasi timp comerciantilor posibilitatea de a face oferte relevante pentru aceste cereri. 

Compania producatoare de vinuri S.E.R.V.E promoveaza vinurile romanesti pe piata externa si a fost infiintata in 1994 de catre Contele Guy Tyrel de Poix. S.E.R.V.E este producatorul vinului “Terra Romana” si al “Vinului Cavalerului”.

De asemenea, ne ocupam de toate proiectele de comunicare interna Rompetrol. La final de an, am avut parte de o provocare diferita prin organizarea petrecerii interne la care au participat peste 1200 de persoane.

Ce oameni noi s-au alaturat echipei in 2013
Oamenii sunt cei care aduc valoare si emotie, iar structura de acum este una despre care sunt convinsa ca poate sa satisfaca, prin creativitate si implicare, orice provocare. Incepand de anul acesta, Carmen Barda s-a alaturat echipei Saatchi PR. Ea se va concentra pe partea de new business si pe integrarea activitatilor de PR pentru clientii grupului CENTRADE.

Ce invataminte din 2013 vor fi aplicate in 2014
In istoria unei agentii de comunicare sunt multe momente de maxima intensitate din care inveti mereu cate ceva. De la provocari ce tin de proiecte, la idei implementate sau nu, la clienti pe care ii pierzi sau de care te desparti printr-o strangere de mana, pana la bugete micsorate. Avantajul cel mai mare este acela ca inveti continuu.

Revenind la 2013, am invatat ca trebue sa fim optimisti, sa intelegem in profunzime cerintele clientilor si sa ne dam silinta sa fim cei mai buni. Lectia anului trecut a fost “Invatati, invatati, invatati”.

Asteptari la inceput de an
2014 a debutat intr-o nota pozitiva, avand alaturi de noi clienti si proiecte speciale care asteapta sa fie dezvoltate si implementate. Echipa este echilibrata si gata de provocari.

Suntem pozitivi si avem intotdeauna convingerea ca lucrurile se imbunatatesc. Atentia acordata detaliilor, rabdarea, diplomatia si capacitatea de analiza sunt calitati pe care fiecare membru al echipei le respecta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related