Uneori, lumea reala pur si simplu nu e suficient de buna. Nu zice nimeni ca e rea, dar ar putea fi mai buna. Ar putea sa aiba putin mai multa culoare, niste forme mai rotunjite, ar putea sa se desfasoare in fata noastra la o viteza care sa ne permita si s-o privim, nu doar sa remarcam ca trece. Puteti sa ii intrebati si pe fratii mei publicitari, o sa va spuna acelasi lucru. Nu degeaba ii pun din cand in cand frana lumii si-o transforma in spoturi stop motion. Asta desi migala, atentia la detalii si investitia semnificativa de timp pe care o necesita un clip stop motion nu se potriveste foarte bine cu ritmul alert in care ar trebui sa mearga vanzarile sau cu logo-urile care trebuie sa fie tot timpul mai mari decat ne spune bunul simt
8 reclame in stop motion si lumile lor colorate
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: