Frank Sinatra e Barbatul

Frank Sinatra e Barbatul

Elvis, JFK si Frank Sinatra. Astia sunt primii barbati care mi-au venit in minte mai devreme, cand o colega m-a intrebat care-s exponentii speciei masculine la care ma gandesc cand zic America. Da, noi la IQads avem si conversatii din astea complet aiurea. Fac viata mai frumoasa, vi le recomand. Reintorcandu-ne la americani, acum ca am stat si am oferit mai mult timp problemei, cred ca as spune si Obama. Am dus gandul si mai departe, si am zis sa incerc aceeasi smecherie si cu tara noastra. M-am cam blocat. Pe cine sa nominalizez? Pe Florin Piersic sau pe Vlad Tepes? Nu stiu ce sa zic. Am aruncat un ochi si pe raportul de cercetare "Barbatul – de la arc la shopping cart”, realizat de Lighthouse, sub umbrela SMARK Research, si mi-am dat seama ca pot sa simplific lucrurile. De exemplu, in raport, barbatii din Romania sunt impartiti in sase categorii (Atemporalul, Devoratorul, Exploratorul, Optimistul, Refractarul, Empiricul si Responsabilul), care cred ca au fiecare cate un barbat exponential. La Explorator l-as pune poate pe Mihai Viteazu, iar la Optimist pe Gica Petrescu. Atemporal e clar Mihai Eminescu, poetul national vesnic reciclat, iar la Devorator da, pe Vlad Tepes. Refractarul, Empiricul si Responsabilul imi ridica niste probleme. Trebuie sa cer ajutor, poate ma ajutati si voi, dar acum as vrea sa ma reintorc la subiectul acestui material, pe care l-am mentionat si in primul rand, dar am uitat de el.

Da, e Frank Sinatra, care joaca rolul principal intr-un elegant spot lansat de Jack Daniel’s pentru a promova colectia de sticle cu numele faimosului artist pe ele. Brandul a inceput sa vanda aceste produse din 2012, initial doar in duty-free-uri, insa anul asta se pregatesc sa cucereasca America. Combinatia e foarte fericita, avand in vedere ca Sinatra a facut PR pentru brand inca de la primele lui concerte, in timpul carora consuma cate un paharel din cunoscutul whisky, pe care il inchina salii.

Spotul, creat de Arnold Worldwide si lansat la 17 ani de la moartea lui Sinatra, ne trece printr-o mica istorie a relatiei dintre cei doi, dintre artist si nectarul zeilor. Bugetul media pregatit pentru aceasta campanie e de 2,3 milioane de dolari, deci s-ar putea sa o vedem in multe locuri. Si unde mai pui ca in 2015 se implinesc si 100 de ani de la nasterea lui Frank, THE Man?

Sa numa uitati cu Refractarul, Empiricul si Responsabilul.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related