Cum a capitalizat Pi2 PR nasterea copilului Oanei Roman in centrul medical Sanador

Cum a capitalizat Pi2 PR nasterea copilului Oanei Roman in centrul medical Sanador

Potrivit fbMonitor, topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook, realizat de TreeWorks, pagina de Facebook a brandul centrului medical Sanador a avut o crestere semnificativa din punct de vedere a vizibilitatii in ultimele sase luni. In august 2013, Sanador era pe locul al doilea in topul vizibilitatii realizat in functie de numarul de aparitii. In septembrie 2013, a ajuns pe locul al patrulea in acelasi top (dupa MedLife, Medicover si Medsana), dar a inceput sa recupereze incepand cu octombrie 2013, cand a ajuns pe locul al treilea dupa MedLife si Medicover. In noiembrie 2013 a urcat pe locul al doilea, dupa MedLife, in decembrie 2013 si ianuarie 2014 pastrandu-si aceeasi pozitie.

Cea mai interesanta miscare a paginii de Facebook Sanador din ultima perioada a fost alcatuita dintr-o serie de postari legate de sarcina Oanei Roman, fiica cea mica a fostului premier Petre Roman. Am intrebat agentia Pi2 PR care a fost evolutia concreta a paginii de Facebook de la preluarea contului Sanador, cerand informatii despre fluctuatia indicelui de vizibilitate si reach. De asemenea, am vrut sa intelegem mai clar membrii publicului caruia i se adreseaza pagina de Facebook Sanador, intreband despre varsta, venit si studiile acestora, precum si despre tone-of-voice. Ne-am propus sa aflam daca si Pi2 PR intentioneaza sa imbratiseze trendul comunicarii conectate la evenimentele curente (dand exemple activari ca cele pentru Volkswagen si Renault Twingo), facand totodata referire la notorietatea Oanei Roman. Am intrebat si despre reactiile la si vizbilitatea postarii cu subiectul nasterea copilului Oanei Roman, de pe 21 februarie. Nu in ultimul, ne-am propus sa aflam obiectivele pentru urmatoarele luni ale paginii de Facebook. In cele ce urmeaza cititi raspunsurile Mirelei Pitu (Director General, Pi2 PR):

IQads: De cand gestionati contul Sanador si ce fel de servicii oferiti clientului?
Mirela Pitu: Pi2 PR colaboreaza cu Sanador din 2013, coordonand in numele clientului o buna parte din activitatile de comunicare externa care se adreseaza pacientilor, medicilor de familie si medicilor specialisti, presei. Misiunea noastra este sa oferim pacientilor informatii concrete despre posibilitatile de tratament in cadrul spitalului Sanador, cel mai mare spital privat din tara, performantele medicale realizate de medicii din cadrul spitalului si echipamentele de ultima generatie, multe unice in Romania. 

IQads: Care sunt rezultatele din punct de vedere al vizibilitatii pe care le-ati obtinut pentru Sanador?
Mirela Pitu: Vizibilitatea este in crestere clara. Dincolo de instrumentarul de evaluare specific actiunilor de PR, interesul din ce in ce mai mare al pacientilor in Sanador este evidentiat de numarul crescut de apeluri telefonice in call-center si pacienti care se intereseaza de solutiile medicale si pachetele pe care le au la dispozitie.

IQads: Care e strategia pe care o folositi pentru social media?
Mirela Pitu: Comunicarea pe retelele de socializare are ca principal obiectiv informarea pacientilor, pentru ca activam intr-o zona in care 'setea' de informatii e imensa. Ne bazam pe propriile performante medicale, multe rasunatoare, pentru castigarea notorietatii si nu apelam cel putin deocamdata la campanii creative cu potential viral. 

IQads: Cine e publicul Sanador si care e tone-of-voice-ul pe care il abordati cu ei?
Mirela Pitu: Ne adresam tuturor pacientilor care indeplinesc conditiile minime de varsta (18 ani), indiferent de venit si studii. Incercam sa transmitem informatie medicala pe intelesul tuturor si sa raspundem diverselor solicitari venite din partea fanilor care apeleaza la contul de Facebook ca la un call-center online.

IQads: Folosirea buzz-ului din jurul nasterii Oanei Roman a fost prima initiativa de capitalizare a vizibilitatii ei pentru pagina de Facebook Sanador? Ce altceva aveti in plan?
Mirela Pitu: Oana Roman a facut public presei faptul ca naste la spitalul Sanador datorita facilitatilor si dotarilor. A fost un lucru care ne-a bucurat, cu atat mai mult cu cat ne-a permis sa postam imagini legate de nastere pe pagina noastra de Facebook. De la inceputul anului au mai fost cateva vedete TV foarte cunoscute care au ales sa nasca la Sanador si le-a fost respectata intimitatea. Nu exista deci un plan editorial, totul depinde de deschiderea in acest sens a fiecarui pacient.

IQads: Ce vizibilitate a avut postarea de pe 21 februarie si ce reactie a atras in randul fanilor Sanador?
Mirela Pitu: De cand am inceput colaborarea cu Sanador, pagina de Facebook este constant in top fbMonitor pentru cele mai atractive posturi si pentru interactivitate; o dovada clara a focusului nostru pe informatie medicala de calitate. Postarea despre Oana, care a preferat Spitalul Sanador pentru o aduce pe lume pe fetita sa, a fost fruntasa ca interactivitate in saptamana 3-7 februarie.

IQads: Ce obiective pentru urmatoarele luni ati setat pentru pagina de Facebook Sanador?
Mirela Pitu: Obiectivele sunt strict calitative. Ne dorim sa oferim informatie medicala iar fanii de pe pagina sa fie realmente interesati de aceasta. Nu avem un target cantitativ si nu avem in vedere aplicatii sau alte mecanisme care sa conduca la cresterea numarului de fani. Mizam pe o crestere organica din partea celor care cauta acest tip de informatii si sunt interesati sa fie la curent cu ultimele noutati in domeniu. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related