Potrivit fbMonitor, topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook, realizat de TreeWorks, pagina de Facebook a brandul centrului medical Sanador a avut o crestere semnificativa din punct de vedere a vizibilitatii in ultimele sase luni. In august 2013, Sanador era pe locul al doilea in topul vizibilitatii realizat in functie de numarul de aparitii. In septembrie 2013, a ajuns pe locul al patrulea in acelasi top (dupa MedLife, Medicover si Medsana), dar a inceput sa recupereze incepand cu octombrie 2013, cand a ajuns pe locul al treilea dupa MedLife si Medicover. In noiembrie 2013 a urcat pe locul al doilea, dupa MedLife, in decembrie 2013 si ianuarie 2014 pastrandu-si aceeasi pozitie.
Cum a capitalizat Pi2 PR nasterea copilului Oanei Roman in centrul medical Sanador
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: