Bumbag si inspiratia care incape intr-o borseta

Bumbag si inspiratia care incape intr-o borseta

"Fanny pack" – mereu chicoteam in gand cand auzeam denumirea asta in filmele americane si mereu mi-am dorit s-o folosesc intr-o compunere la scoala. Inseamna "borseta" si nu cred ca am apucat s-o inserez in vreun eseu. Ramona Manea m-a invatat un alt cuvant care inseamna acelasi lucru: "bum bag". In acelasi timp Bumbag este si numele brandului pe care l-a creat cu manutele ei cele doua, brand care isi propune sa reinventeze banala borseta prin materiale speciale sau inscriptii. Pe scurt, s-o faca si chic, nu doar utila. In continuare, Ramona cea indragostita de buline mi-a povestit mai multe despre cum i-a venit ideea si despre pasiunea ei pentru acest accesoriu. Iar eu dau mai departe.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related