O campanie foodpanda, care le transmite bucurestenilor ca nici o masa nu trebuie sa fie optionala

O campanie foodpanda, care le transmite bucurestenilor ca nici o masa nu trebuie sa fie optionala

Incubatorul de afaceri online Rocket Internet a lansat o campanie de indoor advertising care promoveaza foodpanda, platforma online pentru comenzi de mancare, informeaza un comunicat emis de Total PR. Prin intermediul campaniei, compania isi propune sa atraga atentia asupra faptului ca nici o masa nu este optionala, bucurestenii posesori de smartphone sau tablete putand sa isi comande rapid mancarea prin aplicatia foodpanda. Conceptul campaniei si strategia de marketing au fost dezvoltate de foodpanda.

Campania foodpanda se desfasoara in intervalul 17 februarie – 31 martie si consta in branding integral al intrarii pe magistrala Unirii 2 si billboarduri amplasate in statiile Unirii 2, Universitate, Victoriei 1, Victoriei 2 si Aviatorilor. Toate panourile foodpanda afisate in statiile de metrou includ si un QR code universal, pentru iOs si Andoid, cu ajutorul caruia utilizatorii de device-uri mobile pot descarca pe loc aplicatia din Appstore sau Google Play.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related