Astazi am avut privilegiul sa ascult o peruca manuind duios o clapa. De fapt, peruca asta magica tine locul intregii formatii Huey Lewis and the News. Ceva disco, ceva rock, o toba micuta, o clapa si-un xilofon miniatural sunt teritoriul pe care ea se desfasoara. E o peruca minunata, care poate impresiona orice domnisoara. In fapt, asta este una dintre cele mai mari calitati ale ei, expusa chiar de mandrul ei purtator, in timp ce e mangaiat suav de cea mai noua cucerire. Eroul nostru are un secret bine-pastrat: Hair that gets results. Acesta este noul slogan al produselor de ingrijirea parului de la Old Spice. Nu mi-as fi imaginat ca barbatii isi ingrijesc atat de bine podoaba capilara precum domnul din imagine. Si mai mare mi-a fost mirarea cand am citit in raportul de cercetare "Barbatul – de la arc la shopping cart”, realizat de Lighthouse Group, sub umbrela SMARK Research ca segmentul Exploratului are niste ritualuri de ingrijire mult mai bogate decat as fi crezut: tratamente faciale, sauna, se penseaza si, uneori, se epileaza.
Dar sa revenim la fenomenul muzical: puteti auzi si voi o peruca-instrumentist mai jos. Ba chiar puteti alege dintre cele 29 de cantece:
Campania, care a debutat la inceputul lunii februarie, este realizata de agentia Wieden + Kennedy Portland si mai include doua spot-uri la fel de stanjenitoare (la inceput). Iti ia ceva sa te obisnuiesti cu ideea ca poti sa fii invitata in oras de o peruca:
Sau ca tot o peruca manevreaza atat de maiastru un joc, incat ii aduce unei femei mult-visatul bebelus. Spun mult-visatul pentru ca reactia ei ii tradeaza fericirea, nu surpriza sau dezgustul: