Anul trecut, pe peretii de prin Bucuresti si pe paginile de Facebook rasarea frumos ca un soare un logo in forma de romb, cu marginile colorate. In acelasi timp, Bucurestiul facea cunostinta cu un eveniment de design care avea sa-l aduca in randul marilor capitale europene: Romanian Design Week (RDW). Concret, prima editie din Bucuresti a saptamanii design-ului a inseamnat o expozitie centrala cu peste 90 de designeri din industrii creative diferite – moda, design de obiect, graphic design – si 35 de evenimente conexe. Sa promovezi design-ul romanesc, de orice fel ar fi el, nu are cum sa fie o treaba usoara, asa ca am rugat-o pe Maria Neneciu (PR Officer, The Institute) sa ne povesteasca in numele intregii echipe organizatoare cum a luat nastere proiectul, pas cu pas, care au fost provocarile cele mai mari si cum continua el sa creasca.
Hai sa dam mana cu mana, designeri cu inima romana
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: