Cum a scos Gillette barbieritul din saloane

Cum a scos Gillette barbieritul din saloane

Brandul Gillette e alaturi de barbatii lumii din 1901, cand King C. Gillette a pus bazele companiei preluate in 2005 de Procter and Gamble. Primul aparat de ras cu lame de unica folosinta a fost patentat pe 15 Noiembrie 1904 de fondatorul brandului, reinventand si facand mai accesibil ritualul barbieririi, care se rezuma pana atunci la un proces impersonal in saloanele dedicate. Sloganul companiei, The Best a Man Can Get, a ramas neschimbat cu trecerea anilor, brandul adresandu-se barbatilor in orice ipostaza: tata, fiu, sot sau atlet. De-a lungul timpului, Gillette a sponsorizat evenimente sportive (inca din 1940 este sponsor al Major League Baseball din America, Formula 1, FIFA World Cup), si atleti ca Roger Federer, Tiger Woods, Derek Jeter, Thierry Henry, Rahul Dravid sau Michael Clarke. Nu numai sportivii reprezinta barbatul-Gillette, ci si actori si muzicieni: personalitati puternice, sarmante si active. Pentru barbatii din reclamele Gillete, barbieritul functioneaza ca liant intre generatii, smulgator de ocheade din partea femeilor, motiv de invidie pentru alti barbati si de mandrie pentru utilizatorii produselor. Din raportul de cercetare "Barbatul – de la arc la shopping cart”, realizat de Lighthouse Group, sub umbrela SMARK Research, am aflat ca unii dintre barbatii romani asociaza o fata barbierita cu o fata ingrijita. Mai mult, segmentul Refractarului este loial brandului Gillette.

Cum se vad barbatii alesi de Gillette pentru a le promova valorile, vedeti in cele 14 spoturi ce urmeaza. Avem si cateva mostre de publicitate de acum 50 de ani, cand barbatii americani isi vindeau ponturi folositoare pentru un barbierit perfect in natura: 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related