Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Snacks si Dulciuri in online in ianuarie 2014

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Snacks si Dulciuri in online in ianuarie 2014

Sectorul Snacks a generat in luna ianuarie a acestui an 250 de aparitii in online, in scadere cu 72% fata de luna decembrie, si un viewership de aproximativ 790.000. Vizibilitatea sectorului a scazut cu 76% in retelele sociale, aproape 40% in presa online si 3% pe bloguri si forumuri. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri. 

  

Topul vizibilitatii brandurilor de Snacks in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna ianuarie de Chio Xtreme, KRAX si Chio Chips.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related